Das Film LEGO® Bro Thors New Asgard 76200 Modular Haus (MOC & Berg eingebaut in Brickmaster-City)

• Ich habe mir sehr Mühe gegeben das Thors New Asgard 76200 in ein Modular Haus umzuwandeln. Ich habe es doppelt gekauft und noch Klemmbausteine verschiedener Hersteller dazu verwendet. Wie gefällt euch dieser MOC wo ich ganz viele Inputs aus dem Film verarbeitet habe.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Hier noch der Review des Lego Sets

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Und Tipps für den Bergbau

External Content youtu.be